FAQ

Modalitati si costuri de livrare

Livrarea produselor se face gratuit doar pentru achizitii minime de 500 lei.
Pentru achizitii sub acest plafon comenzile se livreaza prin curier rapid FAN CURIER,costul transportului in valoare de 25 lei fiind suportat de catre client, acest tarif fiind valabil doar in conditiile in care nu exista KM suplimentari fata de zonele de livrare principale ale FAN CURIER.
In situatia in care exista KM suplimentari,se va comunica cumparatorului suma calculata de transport pana la destinatie.
In cazul in care clientul solicita transmiterea comenzii cu un curier cu care se afla sub conditii contractuale,aceasta informatie se va specifica in prealabil la data efectuarii comenzii la sectiunea observatii in formularul de comanda.In aceasta situatie costul de transport solicitat de firma de curierat care livreaza comanda, nu face obiectul ofertarii noastre si nu este stabilit de Lumtenis Rom Srl.
Livrarea produselor din stoc se va efectua in 24-48 ore de la plasarea comenzii prin magazinul online.
Mentiunile cu eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul receptiei de la curier pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare.Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.

Termene de livrare

Produsele disponibile in stoc se pot livra in termen de 24-48 ore.
In functie de modalitatea de plata solicitata ( pentru ordinele de plata bancara este necesara confirmarea) timpii de livrare pot diferi.
Pentru produsele indisponibile si care se aduc la comanda speciala,se va specifica clientului termenul de livrare.Acest termen poate varia intre 5-7 zile lucratoare.

Modalitati de plata

Modalitatile de plata acceptate pentru achizitionarea produselor prin platforma online sunt urmatoarele:

1* Numerar ramburs cont colector firma livrator.
2* Plata card bancar prin platforma securizata online,contractata cu integratorul de plati EuPlatesc.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
3* Ordin de plata bancar in baza facturii eliberate la efectuarea comenzii.Dupa confirmarea platii comanda se va transmite catre beneficiar.

Conditii de retur

Conditii generale pentru returul produselor comercializate si expediate de Lumtenis Rom Srl:
– Returul produselor standard se va efectua in maxim 14 zile calendaristice de la data evidentiata in documentul de achizitie eliberat la vanzarea produselor.
– Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, ambalajul original al produsului sa fie intact si nedeteriorat,astfel produsele nu se accepta la retur.
– Costurile de returnare sau schimb de produs se vor suporta in totalitate de catre cumparator ( tur-retur ).
– Produsele livrate la comanda speciala cat si produsele executate conform cerintelor clientului ( personalizate ) nu se accepta la retur.
– Produsele deteriorate in timpul transportului nu fac obiectul despagubirii si inlocuirii in conditii de garantie a Lumtenis Rom srl.La receptia coletului,in cazul in care acesta prezinta urme de deteriorare sau ambalajul este deschis,cumparatorul are obligatia sa instiinteze livratorul,sa faca receptia produselor dupa factura impreuna cu livratorul si sa intocmeasca impreuna cu acesta un proces verbal in care sa specifice starea coletului si a bunurilor.Cumparatorul va instiinta furnizorul si vor solicita companiei de transport rezolvarea incidentului.