Modalitatea de livrare

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea exclusiva printr-o companie de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre Posta Romana si Bookurier, putand opta  pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

 

Termenul de livrare

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 48 de ore de la data plasarii comenzii. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. In cazul in care produsele sunt pe stoc iar comanda a fost plasata pana la ora 12, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in 24 de ore de la plasarea comenzii.

 

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare.

In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

 

Costul livrarii

Costul livrarii este calculat automat in functie de greutatea produselor, de modalitatea de plata si de eventualele promotii care se refera la transport.

Costul calculat automat se refera la livrarea in toate localitatile din Romania. Pentru localitatile in care nu exista un punct de lucru Bookurier nu se va adauga un cost suplimentar, in schimb se prelungeste durata de livrare cu 24 ore. Costul final va fi comunicat de catre un reprezentant de vanzari LUMTENIS ROM (detenis.ro)

Situatii speciale:

Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de participarea LUMTENIS ROM( detenis.ro ) sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

 

Returnarea produselor

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, exceptie facand produsele cu norme speciale de igiena (proteze dentare etc). Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. LUMTENIS ROM(detenis.ro) va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse murdare, ambalaj deteriorat etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris sau prezentarea la sediul Lumtenis rom cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor modificate.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.